Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Achterhoek, Nederland van Anouk Bille - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Achterhoek, Nederland van Anouk Bille - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Maart 2014 | Nederland, Achterhoek

Holaaa,

Hier een kort berichtje vanuit het zomaar zonnige Nederland. Na een weekend vol met gezelligheid en het afscheid nemen van vriendinnen, familie, corso, bekenden en voetbal teamies, was het vandaag de hoogste tijd om mijn tas in te pakken. Na een aantal keer de tas in en uit te hebben gepakt en belangrijke/moeilijke afwegingen te hebben gemaakt, is de 18,5 kilo wegende tas klaar voor de reis (en ja de 10 broekjes passen erin:P).

Morgenvroeg vliegen we om 08.40 richting London, om vervolgens nog een tussenstop te maken in Miami en uiteindelijk te landen om 19.45 op Cancun - Mexico. De tussenstop op Miami omvat maar liefs 5uur, misschien hebben we nog de mogelijkheid om een bezoekje te brengen aan Miami Beach (zou tof zijn).

Ik hou jullie op de hoogte! Tot snel!

Chao!

• 10 Maart 2014 - 21:12

Marleen:

Lieve Oekie,

Onwijs veel plezier, ben erg benieuwd naar al je wilde verhalen.
    Privé verhalen mag je ook persoonlijk sturen ;-)

Ga je missen Oekie, tot in augustus xxxx